מדיניות החזרת מוצרים/החלפת מוצרים/ ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט
• החברה תאפשר ללקוח לבטל את הזמנתו ולהחזיר מוצר או להחליף את המוצר שרכש באתר האינטרנט בהתאם למדיניות החברה המפורטת להלן ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 וכפי שיעודכנו מעת לעת (להלן: “מדיניות החזרת/החלפת מוצרים“). לחברה שמורה הזכות לשנות ו/או לעדכן מעת לעת את מדיניות החזרת /החלפת המוצרים וזאת מבלי שתחויב ליתן הודעה כלשהי ללקוח. על הלקוח מוטלת האחריות להתעדכן מעת לעת במדיניות החזרת/החלפת מוצרים כפי שתתפרסם על ידי החברה מעת לעת ו/או על פי דין.
• להלן עיקרי מדיניות החזרת/ החלפת מוצרים שנרכשו ע”י הלקוח באתר האינטרנט ואין בהם כדי להוות ייעוץ משפטי כלשהו:
♦ מועד אחרון להחזרה (ביטול)/החלפה:
מיום קבלת אישור ביצוע ההזמנה במייל חוזר ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר.
♦ אופן ההחזרה:
1. ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט יעשה באמצעות פנייה של הלקוח למוקד שירות הלקוחות של אתר האינטרנט, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית או טלפונית (להלן – “הודעת הביטול“).
2. אופן ההחלפה: (חל במקרים של החלפת מוצר בלבד ולא במקרים של החזרה (ביטול הרכישה):
החלפת מוצר שנרכש באתר האינטרנט במוצר אחר, ייעשה באמצעות פנייה טלפונית/אלקטרונית של הלקוח למוקד שירות הלקוחות של אתר האינטרנט, שבמסגרתה יציין הלקוח מה המוצר שרכש (להלן: “המוצר הישן” או “הזמנה הישנה”) ומה המוצר החדש אותו הוא רוצה לרכוש במקום המוצר הישן (להלן: “המוצר החדש” או “ההזמנה החדשה”). לאחר פנייתו של הלקוח ובחירת מוצר חדש כאמור, יקבל הלקוח אישור על ביצוע ההזמנה החדשה במייל חוזר וההזמנה הישנה תבוטל. המוצר החדש יסופק ללקוח על ידי משלוח כפול עם שליח עד הבית בעלות של 50 ש”ח על חשבון הלקוח בהתאם להוראות תקנון זה, וזאת בכפוף לכך שבמועד אספקת המוצר החדש ללקוח, המוצר הישן הוחזר לחברה.
• תנאים להחזרה (ביטול)/החלפה
♦ המוצר לא נפגם, לא נעשה בו כל שימוש והוא באריזתו המקורית.
♦. לא תתאפשר החלפה/החזרה (ביטול) בגין הזמנה מיוחדת כגון: תפירת עטרה, תפירת פינות, קשירת ציציות/פתילים
♦.לא תתאפשר החזרה (ביטול) ולא תתאפשר החלפה של מוצרים שנרכשו במסגרת מבצע שייערך באתר האינטרנט, כהגדרת מונח זה לעיל. רכישה של מוצרים במסגרת מבצע שייערך באתר האינטרנט היא רכישה סופית
♦.הלקוח יחזיר את המוצר לחברה באמצעות דואר רשום או שליח מטעמו למפעל החברה ברחוב ההדרים 48 אשדוד ו/או עצמאית לנקודת האיסוף בתיאום מראש עם שירות הלקוחות של אתר האינטרנט.
♦. במידה והלקוח אסף את המוצר באופן עצמאי ממחסן החברה, ישיב הלקוח עצמאית את המוצר למחסן החברה, בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות ובמועדים המפורטים בסעיף 13 לעיל.
• דמי ביטול:
♦ החזיר הלקוח את המוצר (ביטול רכישה), לא יגבו דמי ביטול ו/או דמי משלוח בגין ביטול הרכישה.
♦ לחברה שמורה הזכות, לפי החלטתה ושיקול דעתה הבלעדי, לשנות מפעם לפעם את מדיניותה בעניין גביית דמי ביטול וללקוח לא יהיו טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר לכך.
•ביטול החיוב והחזר כספי:
♦ בכפוף לקיומם של התנאים לביטול, כמפורט בסעיף זה לעיל, תוך 14 ימים מיום אישור קבלת הודעת הביטול של הלקוח על ידי מוקד הלקוחות של החברה או תוך 14 ימים מיום שקיבל הלקוח אישור על ביצוע ההזמנה החדשה במייל חוזר, לפי העניין, תבטל החברה את חיוב הלקוח בגין רכישת המוצר או בגין ההזמנה הישנה, לפי העניין ותשיב ללקוח את אותו הסכום בו חויב בפועל בגין המוצר או בגין ההזמנה הישנה, לפי העניין (במקרה בו הלקוח כבר חויב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי), באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ששימש אותו לרכישת המוצר או המוצר הישן, לפי העניין או שתבטל את חיוב הלקוח (במקרה בו הלקוח עדיין לא חויב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי) זולת דמי ביטול שהחברה תגבה בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם.