משלוחים חינם בקניה מעל 500 ש"ח 

משלוחים חינם בהזמנה מעל 500 ש"ח 

ציצית גופיה – כל מה שמיוחד ונוח בגופיית ציצית לילדים ולמבוגרים

ציצית גופיה

ציצית גופיה היא משהו שאנחנו כבר מכירים די הרבה שנים, אך היא הופכת ונהיית פופולארית יותר ויותר כל הזמן.

מה הופך גופיית ציצית לכל כך מומלצת ונוחה לילדים ולמבוגרים? ולמה יותר ויותר אנשים מעדיפים אותה במקום הציצית המסורתית – על כך במאמר שלפניכם.

 

ציצית גופיה – איך לא חשבו על זה קודם?

מצוות ציצית נחשבת לגדולה ועצומה, ולא בקלות נהיה מוכנים לוותר עליה אפילו לא לזמן קצר ביותר. הציצית מקיפה את גופינו מלפנינו, מאחורינו ומארבעת צדדינו, ובאמצעותה אנחנו מקיימים את הכתוב: 'וראיתם אותו וזכרתם את כל מצות השם ועשיתם אותם'.

אך לא תמיד פשוט ללבוש ציצית. דוגמאות למקרים בהם אנחנו נתקלים בקושי בלבישת הציצית הן:

  • עבודה פיזית

כאשר אנחנו סוחבים, מטפסים ומתאמצים, הציצית עפה לכל הכיוונים ועלולה להקשות עלינו את העבודה.

  • טמפרטורות חמות וזיעה

בחודשי הקיץ הטמפרטורות מטפסות וגם הלחות מגיעה לרמות מציקות במיוחד, מה שגורם לכל שכבת לבוש נוספת כגון ציצית, להקשות עלינו ולגרום לנו אי נוחות גדולה.

למרות הקשיים שפורטו לעיל אנחנו ממש לא מסירים את הציצית, כי היא חשובה ויקרה לנו מאוד. אבל בניגוד לעבר, היום יש מענה מצוין שמאפשר לנו להישאר תמיד עם הציצית על גופנו מבלי להתמודד עם מצוקת חום, זיעה וכו'.

אנחנו מדברים כמובן על ציצית גופיה, שהיא למעשה גופיה שהיא גם ציצית – שילוב מושלם שכזה. כאשר רואים את הפתרון הכול כך פשוט וקל, נשאלת השאלה:  איך לא חשבו על זה קודם?

מה הם היתרונות של גופיה ציצית?

גופיית ציצית נהנית מכמה וכמה יתרונות, כאשר כל אחד מוצא בה משהו אחר שחשוב לו:

  • מי שסובל מחום וזיעה ישמח לחסוך בשכבת לבוש אחת, מבלי לוותר על ציצית מהודרת.
  • מי שעובד בעבודות פיזיות ירגיש משוחרר יותר עם גופיית ציצית, בשל העובדה שהיא אסופה יותר ויושבת טוב יותר על הגוף.
  • מי שיוצא לפעילות ספורטיבית מאומצת ירגיש קליל יותר עם ציצית גופיה קלילה ונוחה.
  • מי שמחפש מראה לבוש אסוף ומהוקצע יותר, ישיג אותו באמצעות גופיית ציצית.

גופיית ציצית גם נוחה יותר מבחינת המגע הרך והנעים שלה, והעובדה שהיא מאווררת ונושמת. הרבה מאוד אנשים כבר מתפנקים עם ציצית גופיה. זה הזמן שלכם גם להתחיל להנות ממנה.

ציצית גופיה – מה לגבי הכשרות וההידור?

ציצית גופיה כמו כל ציצית פשוטה, יכולה להיות מהודרת ברמה גבוהה, וגם מעט פחות.

ציצית גופיה שאנחנו ב'קלמן' מוכרים כשרה למהדרין. אנחנו מקפידים מאוד על האיכות והנוחות של גופיות הציצית, אבל לא פחות מכך שמים משקל רב על ההידור ההלכתי שלהן. כך שאצלנו תהיו בטוחים שתהנו מציצית גופיה נוחה ומפנקת, מבלי להתפשר על ההידור שלה.

ציצית גופיה לילדים – גם להם מגיע להנות מציצית נוחה ומלטפת

לא רק מבוגרים יכולים להנות מגופיית ציצית. גם לילדים בכל גיל מגיע להנות מהמוצר המושלם הזה.

גם להם מגיע נוחות מקסימלית וציצית בעלת מגע רך ונעים. גם להם מגיע להנות מתחושת שחרור כיפית. גם להם מגיע לצמצם למינימום האפשרי שכבות לבוש בחודשי הקיץ הלוהטים.

ולא רק הם. גם אנחנו ההורים נהנה לא מעט מהבחירה לרכוש לילדנו דווקא גופיה ציצית. משתי סיבות עיקריות:

  1. ציצית גופייה מתלבשת בצורה מושלמת על הילד ופחות מתבלגנת ומתפזרת לכל עבר. מה שמייתר מאיתנו את הצורך לבדוק כל הזמן האם הציציות של הילד מסודרות במקומן. פשוט נרוויח ילד מסודר ומאורגן לאורך כל היום, בלי שנשקיע בשביל זה גרם אחד של מאמץ.

  1. ילדים מטבעם משתוללים, מטפסים, קופצים ורצים בלי סוף. אנחנו ממש לא רוצים למנוע מהם להוציא את האנרגיות, אבל אנחנו גם לא רוצים שחוטי הציצית שלהם יעופו לכל עבר ויסתבכו לתוך איזה ענף עץ או אובייקט אחר שהילד החליט לטפס עליו. מהבחינה הזאת ציצית גופיה מוצלחת יותר, משום שהיא לבושה בצורה טובה והדוקה יותר על גוף הילד, ופחות נוטה להתפזר לכל עבר.

ציצית גופיה מתאימה לילדים בכל הגילאים, מגיל 3 ומעלה.

החידוש האחרון – גופיית ציצית מהודרת מצמר

עד לפני לא הרבה זמן התלבטו אנשים האם לעבור לציצית גופיה, למרות שהיא הרבה יותר נוחה ופרקטית להם, משום שלא ניתן היה למצוא אחת כזו שעשויה מצמר. וכידוע מי שמקפיד על ציצית צמר לא ימהר לוותר על הקפדה זו.

היום ברוך השם גם את זה יש. אפשר למצוא ציצית גופיה נוחה ונעימה שעשויה מ – 100% צמר. כך אפשר להנות מכל האיכויות שיש בציצית גופיה מבלי להתפשר על ההידורים המסורים לנו מדור דור.

ציצית גופיה מחיר – כמה זה יעלה לנו?

ציצית גופיה כמו הציציות הרגילות שאנחנו מכירים היא לא דבר יקר, ואפשר למצוא אותה בטווח מחירים שונה. המחיר משתנה בהתאם לסוג הבד (צמר, כותנה וכו') והמידות של הציצית.

טווח המחירים של ציצית גופיה נע בדרך כלל בין – 27 ₪ ל – 130 ₪.

כאן באתר הבית של 'קלמן תשמישי קדושה' תוכלו לרכוש מגוון סוגי גופיית ציצית בכל המידות ומכל הסוגים, במחירים מצוינים ובמשלוח ישיר עד פתח ביתכם.

אולי יעניין אותך גם

0
    0
    העגלה שלך
    הסל קניות שלך ריקחזרה לחנות
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן